Tuesday, July 23, 2013

PRK. Kuala Besut Ribuan pemilik motorsikal dapat petrol percuma


Oleh: mohdnoorawang

"Hebat stategi calun PAS Che Long dengan kerjasama pemuda PAS Besut dan pemuda PAS Negeri memberi sumbangan percuma petrol kepada pemilik motorsikal kepada penduduk sekitar Dun Kuala Besut.

Program sumbangan isi penuh petrol kepada pemilik motorsikal telah dibuat disebuah styesen minyak berada di DUN Kuala Besut mendapat sambuatan yang cukup baik. Ribuan motorsikal beratur panjang untuk mendapat sumbangan dari Che Long calun PAS Dun Kuala Besut.

Hadir sama Ketua pemuda Negeri PAS dan Pemuda PAS Besut, mengikut sumber maklumat dari Yb Haji Hanafiah (Dun Chukai) merangkap salah seorang petugas kanan PRK Kuala Besut program tersebut adalah sumbangan ikhlas dari calun PAS Che Long yang terkenal dengan amalan pemurah.

Malah program tersebut dapat merapatkan hubungan pemimpin PAS dan warga kerja PAS Dun Kuala Besut serta Che Long sendiri cukup berjaya kata Yb Haji Hanafiah.

Mungkin program tersebut bakal diikut atau ditiru oleh BN/UMNO bagi menawan hati pengundi Dun Kuala Besut, Kita tunggu apa yang bakal UMNO/BN lakukan.

Hari hari terakhir kempen DUN Kuala Besut cukup menarik, sumbangan Che Long perlu dijadikan contoh kepada pejuang pejuang Islam yang kaya dan berada. Menang atau kalah kita letak nombor dua. yang penting berjuang dan sedekah untuk berjuang perlu diteruskan."


Sumber tranungkite 


No comments:

Post a Comment