Monday, April 25, 2016

PENAWAR GOUT


dari fb Ahmad Shuaib Ismail
gout
Saya berpengalaman 10 tahun mengidap gaut. Saya tak mampu solat dengan sempurna kerana lutut bengkak dan tak boleh dibengkokkan.
Saudara saya beri kapsul Gout dari Amerika..! Saya minum 2 hari, sakitnya cuma berkurang sedikit saja.
Dengan izin Allah swt saya ditemukan dengan orang Lamongan, umurnya 110 tahun, masih gagah, anaknya yang umur 90 tahun kelihatan lebih tua darinya.
Dia tanya saya, "Sakit apa ya..?"
Saya jawab, "Gout Pak..!"
"Cuba cari sebiji nanas yang masak dan satu batang lobak putih kira-kira 250 gram. Dikisar dan tambah 3 biji buah keras. Jadikan minuman Jus lalu diminum sekaligus..!" Katanya.
"Berapa kali minumnya..?" Tanya saya lagi.
"Sekali saja cukup. Untuk penjagaan yang berterusan minumlah 3 bulan sekali..!" Katanya menegaskan.
Saya buat sebagaimana yang diajarkan. Gout saya dah hilang sama sekali. Sembuh sepenuhnya Alhamdulillah..!
Saya teruskan tiap 3 bulan sekali hingga bertahun-tahun. Ternyata Gout saya dah ucapkan selamat tinggal.
- 1 biji Nenas yang masak
- Lobak putih 250gm
- 3 biji Buah Keras.
utk kawan2 yg ada masalah Gout

No comments:

Post a Comment