Sunday, December 18, 2011

ULANGTAHUN PERTAMA KELAHIRAN BLOG UNGGUL – GONGKIAT



Unggul dan Famili


Pada hari ini 18hb Disember 2011 merupakan ulangtahun pertama kelahiran Blog Unggul-Gongkiat.Saya bersyukur dengan sokongan tuan/puan sekalian dan dengan ini memberi dorongan kepada saya untuk terus memaparkan info-info yang menarik.

Pada permulaannya dahulu saya banyak bercerita tentang tugas-tugas seorang Pengawal Kawalan Trafik Udara di Lapangan Terbang dan aktiviti-aktiviti di Lapangan Terbang.Saya sebenarnya ingin berkongsi maklumat kerana saya rasa ramai yang ingin mengetahui berkaitan kerjaya ini. Sila buka post December 2010.


Beberapa bulan kemudian saya mula pelbagaikan topik-topik kerana saya rasa itulah sebaiknya untuk menceriakan lamannya.Artikel-artikel berkaitan dengan topik-topik agama dan pengetahuan am turut dipaparkan untuk dihayati.Niat saya melalui laman web ini adalah untuk perkongsian ilmu dengan tuan/puan sekalian. Setialah bersama-sama Unggul-gongkiat untuk melangkah ke tahun dua,


Sekian,terima kasih,wassalam.

No comments:

Post a Comment